Virtuální asistentka pro ESHOPY
Našim úkolem v Externí kanceláři je být pro naše klienty nejen úspora času, ale i pravá ruka, která umí být o krok napřed. V aktuální situaci je nám jasné, že eshopy dostávají velkou zátěž.
Pro naše klienty nabízíme kompletní správu eshopů včetně administrativních služeb, kde v rámci praxe jsme eshopům schopni ušetřit až 67% času.
Jak dokážeme pomoci ?
U eshopů se zaměřujeme především na administrativní služby, zákaznickou linku, klientský servis, správa sociálních sítí a řešení reklamací, nebudeme Vám lhát v aktuální situaci ale pomáháme se vším, co je třeba, například nábor brigádníků.
Zákaznická linka
Nestíháte zvedat a spravovat zákaznickou linku a dotazy k objednávkám? Jsme schopni pomocí aplikace a případně i CRM obstarávat až 2 čísla pro každý eshop, většinou tyto linky dělíme na dotazy a reklamace. Nebo pouze jako výpomoc operátorům, kteří i přes větší počet nestíhájí.
Klientská péče
Administrace a dotazy klientů nejen v emailu, na webu nebo na sociálních sítích jsme schopni řešit každý den i o víkendu!
Sociání sítě
Správa sociálních sítí je běžný úkol, který zpracováváme dle pokynů klienta, v 90% chystáme posty na každý týden a jsme schopni je chystat do předu. Vždy chystáme posty na základě kampaní, cílů a daných situací. Jsme schopni řešit také Newslettery.
Co dalšího dokážeme pro eshopy?
- aadministrativa ohledně zákazníků
- snadná grafika
- tvorba popisů + textace
- přidávání produktů
- focení produktů
- reference produktů
- newslettery
- komunikace s klienty formou chatu na webu
- Řešení reklamací
- Kontrola plateb, fakturace
- Správa skladů v účetních softwarech
- Tvorba faktur a přidávání do systému
- Řešení kompletní administrace eshopů včetně výkazů zaměstnanců
- jednorázové úkoly