Virtuální asistentka pro ESHOPY

26.10.2020

Našim úkolem v Externí kanceláři je být pro naše klienty nejen úspora času, ale i pravá ruka, která umí být o krok napřed. V aktuální situaci je nám jasné, že eshopy dostávají velkou zátěž. 

Pro naše klienty nabízíme kompletní správu eshopů včetně administrativních služeb, kde v rámci praxe jsme eshopům schopni ušetřit až 67% času. 

Jak dokážeme pomoci ?

U eshopů se zaměřujeme především na administrativní služby, zákaznickou linku, klientský servis, správa sociálních sítí a řešení reklamací, nebudeme Vám lhát v aktuální situaci ale pomáháme se vším, co je třeba, například nábor brigádníků.

Zákaznická linka

Nestíháte zvedat a spravovat zákaznickou linku a dotazy k objednávkám?  Jsme schopni pomocí aplikace a případně i CRM obstarávat až 2 čísla pro každý eshop, většinou tyto linky dělíme na dotazy a reklamace. Nebo pouze jako výpomoc operátorům, kteří i přes větší počet nestíhájí. 

Klientská péče

Administrace a dotazy klientů nejen v emailu, na webu nebo na sociálních sítích jsme schopni řešit každý den i o víkendu!

Sociání sítě

Správa sociálních sítí je běžný úkol, který zpracováváme dle pokynů klienta, v 90% chystáme posty na každý týden a jsme schopni je chystat do předu. Vždy chystáme posty na základě kampaní, cílů a daných situací. Jsme schopni řešit také Newslettery.


Co dalšího dokážeme pro finanční poradce?

  • aadministrativa ohledně zákazníků 
  • snadná grafika
  • tvorba popisů + textace
  • přidávání produktů 
  • focení produktů
  • reference produktů 
  • newslettery
  • komunikace s klienty formou chatu na webu
  • Řešení reklamací 
  • Kontrola plateb, fakturace
  • Správa skladů v účetních softwarech
  • Tvorba faktur a přidávání do systému
  • Řešení kompletní administrace eshopů včetně výkazů zaměstnanců 
  • jednorázové úkoly